P O.P – inte bara för barn och gravida

Jag brukar ofta bli lite hängig i kroppen lagom till jul. Det är när man slappnar av som man inser att tempot under hösten kanske varit i högsta laget och att både kropp och själ är väl värda en paus från allt vad deadlines och rutiner heter. Allra minst en dag har jag en riktig pyjamas-dag. Jag helt sonika vägrar att gå upp på hela dagen och spenderar den med julklappsböcker, filmer eller kanske med en surdeg iklädd pyjamas.

Jag har redan investerat i en ny för året. Det är Polarn O.Pyrets långa randiga nattlinne i mjuk ekologisk bomull, i en lagom för stor storlek. Jag önskar mig ett till i julkapp, det är ju så sorgligt när det ligger i tvättkorgen. Polarn O. Pyret har också härliga långkalsonger för oss vuxna ogravida.

/ Sophia

Bild: Polarn O. Pyret

Tags: ,

Leave a Reply

